wtorek, 26 marca 2013

Wszystko czego potrzebujesz jest w Tobie. Nie potrzebujesz nikogo.





Sa­mooka­lecze­nie - jest częs­to niemym krzy­kiem o po­moc w świecie, w którym nikt ni­kogo nie słucha...

 


Marze­nia zwyk­le się spełniają, ale nie tak i nie wte­dy, kiedy te­go pragniemy.

 


Ano­rek­sja zaczy­na się w głowie, nie w wyglądzie.


 

Są ludzie, którzy nie znieśli­by od­rzu­cenia, ale sa­mi nieus­tannie krzyw­dzą innych.

 

 

Pat­rząc na ciem­ność lub śmierć boimy się niez­na­nego - nicze­go więcej.

18 komentarzy:

  1. Fajny ale smutny trochę :( ,,Są ludzie, którzy nie znieśli­by od­rzu­cenia, ale sa­mi nieus­tannie krzyw­dzą innych"

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, powodzenia . :)

    Pozdrawiam . ^^

    Zapraszam : world-margaret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ;)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę rewelacyjny blog . Zapraszam również do mnie shaadow.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne gify, i życiowy temat :) Zgadzam się z opisami :)
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy, ale smutny blog. gify też fajne:)
    zapraszam do mnie http://withmysmallworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nabrawdę świetny. Łza się w oku kręci ale to co piszesz to szczera prawda :(

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog :) Świetny wpis, a najlepsza muzyka :)
    Zapraszam do siebie :) Obserwuje :) http://mylifemysweetworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, nominowałam Cię do 'The Versatile Blogger Award' wejdź na mój blog w zakładkę'The Versatile Blogger Award' to wszystkiego się dowiesz ;) http://musicismyescapeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki ma tytuł muzyka w tle? ;> a tak wgl bardzo fajny ten post, taki naprawde prawdziwy.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wreszcie się doczekałam ! Masz talent. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog! Zajebisty po prostu. Taki przemyślany.
    Obserwuję oczywiście <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominuję cie do Versatile Blogger Award więcej o tym znajdziesz na moim blog ;) http://just-us-and-this-sick-world.blogspot.com/2013/04/versatile-blogger-awardliebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Cała prawda w tym co piszesz, dlatego tutaj jestem.
    Śliczny blog poświęcony cierpieniu i ładnie opisujący każdą chwilkę, w któej człowiek jest samotny i chcę mieć kogoś kto jemu pomorze lub porozmawia z nim.
    Dziękuje za stworzenie bloga byle by trwał długo.
    Pozdrawiam Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie no brak słów. Wszystko jest przemyślane, trafne i o tym na co często nie mamy odwagi zwrócić uwagi. Szacunek.!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam że to powiem, ale taką mam opinię. Nie podoba mi się Twój blog, może dlatego, że jestem optymistką, może dlatego, że nie rozumiem samobójców, sama nie wiem... Nie podobały mi się gify jak pokazane było na nich pociętą skórę lub chłopaka z pistoletem. Przepraszam, ale takie mam zdanie.

    OdpowiedzUsuń