poniedziałek, 1 lipca 2013

Po­pełnienie sa­mobójstwa to strach przed życiem i tchórzos­two. Jed­nak częściej boimy się za­bić niż żyć dalej.





W którym mo­men­cie pęka niebo? W tym, w którym przes­ta­jesz czuć siebie w sobie.  

 

Naj­częściej ze zdradą godzą się ci, którzy nie kochają.




 Al­ko­hol nie zmienia ludzi , uwal­nia tyl­ko ich praw­dziwą na­turę.




 Kiedy człowiek kłamie, to mor­du­je część świata.





 W życiu można uciec od wszystkiego z wyjątkiem samego siebie.

 http://ask.fm/Schizofrenniczka <- Mój ask jeśli masz pytanie pisz

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam tego bloga *.*

    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tego bloga! Przepiękny wpis! Te gify i opisy pięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze nie spotkałam się z takim blogiem, a wpis jest bardzo życiowy, prawdziwy. Nie ma w nim żadnej ściemy tylko sama prawda.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    lovemydreams18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twój blog mimo, że jest trochę mroczny. Za to opisujesz w nim same prawdziwe problemy.
    Pozdrawiam :)
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny blog ! Czekam na nowe posty !
    zaobserwowałam
    our-free-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gify *.* Jaram się :)
    tosamocozwykle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny wpis :)
    Masz talent do robienia takich notek :)
    Te sentencje są takie życiowe, brawo!
    historiaadam.blogspot.com
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. "Al­ko­hol nie zmienia ludzi , uwal­nia tyl­ko ich praw­dziwą na­turę"
    w tym momencie mojego życia to jest tak o mnie....


    Pozdrawiam i zapraszam http://mylifesometimessucks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przejrzałam dosłownie cały Twój blog. Przeczytałam wszystkie cytaty, obejrzałam każdy gif. Naprawdę stworzyłaś tutaj niesamowity klimat. Bardzo mi się spodobało. Co do tekstów dotyczących alkoholu, to chyba pora na poważnie uwierzyć mojemu chłopakowi, który po pijaku rozpłakał się przy mnie z miłości. Dziękuję za taką dawkę różnych myśli. Pomogło mi to odpowiedzieć sobie na różne pytania. Pozdrawiam ; *
    http://porte-carter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak wspaniały komentarz. Pozdrawiam

      Usuń
  10. Świetny blog.Sama prawda napisana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka tu jest atmosfera. Czuję ten mrok, te wspaniałe cytaty, gify !
    Pomysł na bloga - dostałabyś szóstkę :D
    Pozdrawiam.
    ~ http://steefan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Suuper blog ! Boskie gify !
    Napisałaś samą prawdę i to daje duuużo do myślenia...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy pomysł, wstawianie opisów + gifów, jeszcze nie spotkałam się z takim blogiem szczerze mówiąc :) Świetne opisy. Chętnie zaobserwuję tu i na twitterze :) Pozdrawiam!

    ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż mogę dodać.:] Pomimo swojego ponurego klimatu, jak dla mnie idealny.:3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog =) .
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog można duzo zrozumiec bardzo ciekawe posty. Napewno będę często wpadać :)

    komentuj>>> http://forever-shopping-blog.blogspot.com/

    Proszę o komentowanie
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Weszłam na Twojego bloga i patrzę, patrzę... Co ja czytam? Plus za gif z jednego z moich ulubionych filmów :)

    Psst! Zastanawiałaś się kiedyś, jak to naprawdę jest być gwiazdą? Patrząc nie tylko na blaski, ale i cienie takiego życia? Zapraszam - http://aleeexsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Na Twojego bloga trafiłam całkiem przypadkiem i stwierdzam,że podoba mi się tu,więc będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Dla miłości nie jest ważne, aby ludzi do siebie pasowali ale by byli razem szczęśliwi."-dokładnie. Ciekawy blog, będę wpadać częściej:)

    OdpowiedzUsuń