piątek, 13 czerwca 2014

Przywiązanie jest ograniczeniem samego siebie. 


Nikt nie jest w stanie pokonać samotności i dlatego wybierze obecność nawet najgorszego człowieka.


Dlaczego ludzie potrafią lepiej umierać niż żyć? Dlatego ,że żyć trzeba długo a umrzeć można prędko.



Człowiek który nie stawia czoła cierpieniu, nie akceptuje życia. Ucieczka przed cierpieniem jest ucieczką przed życiem. 




Nie mamy nieograniczonych szans, by mieć to, czego chcemy. Nie ma nic gorszego niż stracić szansę na coś, co mogło zmienić Twoje życie. 




W każdym człowieku kryje się jakaś słabość. 

Zachęcam Was do polubienia mojego fp ->  https://www.facebook.com/blogkoniecprawiezawszejestpoczatkiem?notif_t=page_new_likes

28 komentarzy:

  1. Przepiękne cytaty :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezusiczku, aż tak pesymistycznie? :O No, ale te gify mi się podobają :)

    Wielce uprzejmie zapraszam na mój blog: chyba-oczytany.blogspot.com - trochę romantyzmu, trochę czarnego humoru, trochę fantastyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak prawdziwie!
    Zapraszam do obserwacji i czytania
    happyfruitt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne cytaty/opisy *-*
    Zapraszam do mnie! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj!
    http://zaczarowanasoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne gify <3
    http://www.blog017.blogspot.com/2014/06/the-last-music-lesson.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebiste ogrodnictwo słowne. Może i smutne, lecz jak bardzo życiowe.
    Pozdrawiam :) adaszwarc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że wróciłaś po dość długiej nieobecności :) Mam nadzieję, że zostaniesz na dużej, bo prowadzisz świetnego bloga :)
    "Przywiązanie jest ograniczeniem samego siebie." - Tak, przywiązując się do kogoś/czegoś zamykasz się w klatce i odgradzasz od innych rzeczy, czy ludzi.
    "Nikt nie jest w stanie pokonać samotności i dlatego wybierze obecność nawet najgorszego człowieka." - W samotności można żyć naprawdę długo, sama jestem tego przykładem, ale potem nadchodzi taki moment w którym samotność prowokuje nas do podejmowania naprawdę irracjonalnych decyzji np. przelotne romanse, wiązanie się z nieodpowiednimi ludźmi, poszukiwanie bliskości za wszelką cenę ...
    "W każdym człowieku kryje się jakaś słabość. " - Nawet najsilniejsi ją mają, ale kryją się za przeróżnymi maskami.
    Te trzy cytaty trafiły do mnie najbardziej. Są naprawdę życiowe i szczere. Reszta oczywiście też jest bardzo dobra.
    Świetny post, gify naprawdę świetnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za ten komentarz. Miło wiedzieć ,że jednak ktoś zauważył moją nieobecność. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam! ;)

      Usuń
  8. Bardzo fajnie piszesz, widać, że nie są to tylko głupie posty bez żadnego tematu, są one przemyślane, szczere. Bardzo mi się spodobał ten wpis. Zgadzam się z tym: "Przywiązanie jest ograniczeniem samego siebie.."
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam trochę inne zdanie, ale z ostatnią sentencją zgadzam się w 100%.

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    Zapraszam do mnie: http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow świetne cytaty i gify *.* Na ogół nie lubię takich czarno - białych blogów, ale Twój mnie na prawdę urzekł! Z pewnością będę wpadała częściej ;)
    Pozdrawiam, kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezuu, jaki cudowny blog, wspaniale sie go czyta. Jest taki prawdziwy, życiowy. Bede tu do ciebie wpadac, swietny pomysl na bloga.

    pozdrawiam: http://fanaforce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post piszę to szczerze to nie jest komentarz z serii wklejanych .
    Szczególnie podoba mi się ten pierwszy i ostatni tekst .
    Czekam na więcej więc obserwuje bloga i pozdrawiam cieplutko : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię :) Przyjemnie się czyta takie rzeczy. Również pozdrawiam oraz dziękuję za obserwację ;)

      Usuń
  13. Jak zwykle wspaniale dobierasz gify/obrazki i cytaty. Twój blog jak mało który daje coś do myślenia, bo w pewien sposób pokazujesz nam coś ważnego. Niby nie jest tego dużo, ale potrafi trafić do człowieka. Czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za tak miły komentarz :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hm.. Wczoraj przejrzałam Twoje posty, ale nie miałam czasu na komentowanie, dlatego piszę dopiero teraz. Mówiąc krótko - poryczałam się jak to oglądałam. Może dlatego, że mam chyba podobną opinię na temat życia co Ty (wnioskuję to po cytatach i gifach) albo po postu dlatego, że jest to mega smutne i przygnębiające. Lubię takie klimaty mimo, że zawsze doprowadzają mnie do stanu... rozpaczy(?). Tak, to chyba dobre określenie.

    Obserwuję, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie mnóstwo czasu zajęło Ci wyszukanie tak dobranych grafik... Robi wrażenie :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog.To co piszesz jest takie prawdziwe.Faktycznie,niektórzy wolą umrzeć niż być sobą,być z kimś kto będzie dla nas okrutny aby nie byś samotnym..

    someflins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne i prawdziwe ..
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co pisać taki komentarz? Lepiej już w ogóle nie komentuj ;)

      Usuń
  20. Ostatni cytat jest świetny! zapisałam go sobie.
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. dobre cytaty! ogromny plus za dobór gifów/zdjęc.
    pozdrawiam serdecznie ;-)

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne cytaty ;) Szczególnie podoba mi się pierwszy no i bardzo dobrze dobrane gify. Będę wpadać częściej :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne cytaty i idealnie dobrane gify.
    Pozdrawiam :)

    hedwigaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmmmm trafne cytaty, cóż więcej powiedzieć ...
    Jesteś pesymistką ? Gdzie straciłaś radość życia? Czemu u Ciebie jest tak ciemno ?
    Proszę, jeśli będziesz miała chwilę czasu wejdź do mnie ... poczytaj, nie ostatni, nie przedostatni post, ale przewiń od początku, coś zobaczysz....
    W tym przypadku nie zależy mi na obserwacji, czy komentarzu, po prostu czuję, że jeśli po coś założyłam tego mojego bloga, to po to aby taka osoba jak ty tam weszła i go zobaczyła, powtarzam jeszcze raz OD POCZĄTKU, bo tylko tak będzie to miało jakiś sens....:D
    http://smartysally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne cytaty,trochę smutne,ale jak najbardziej prawdziwe. Po ich mozna powiedzieć,że lubisz obserwować ludzi i ich zachowania lub też wyciągasz wnioski ze swojego życia ...
    Najbardziej utkwił mi w pamięci też cytat o samotności. Ja też czasem piszę cytaty ale twoje są lepsze!
    Pozdrawiam :P
    Zapraszam do nas:
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń