niedziela, 10 marca 2013

Na­wet w ob­liczu śmier­ci przy­jem­na jest świado­mość po­siada­nia przyjaciela.

 

 

Obojętność jest gor­sza niż odrzucenie.

 


 


To nie pro­gi są za wy­sokie,ale strach przed od­rzu­ceniem zaz­wyczaj nie poz­wa­la nam ich przekroczyć.

 


 


Bo ten,kto raz nie złamie w so­bie tchórzos­twa,będzie umierał ze strachu do końca swoich dni.

 


 


Od­wa­ga to pa­nowa­nie nad strachem, a nie brak strachu.

 

 

Pan Bóg zabiera człowieka wtedy, gdy widzi, że zasłużył sobie na niebo.


 

19 komentarzy:

  1. Dodaje do obserwowanych. Jak bd potrzebować opisu to na pewno skorzystam z tej strony :)

    thebalanceofmylife.blogspot.com jesli cie zainteresuje to zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu, ale strasznie spodobał mi się Twój blog. Jest taki... inny ^^ Jeszcze się z takim nie spotkałam - świetny.
    Cudna muzyka :)

    hitori-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Smutne :c.
    Blog świetny zaobserwuję ;)
    http://my-strangee-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Swieytny blog... bardzo mi sie podoba ;)
    Jest taki... mroczny ;)


    ZAPRASZAM DO MNIE: my-reflections-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, mam nadzieję że będzie tego jeszcze więcej ! POWODZENIA ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe, smutne lecz prawdziwe. Świetny blog.
    Zapraszam do mnie
    http://tajemnicedylana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł na bloga. Opisy na pewno się przydadzą, dzięki :) Będę obserwowała.
    Tym czasem zapraszam do mnie (blog z opowiadaniem):
    http://duszewemgle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za miły komentarz i za obserwacje. Bardzo się cieszę, że Cię zaciekawiło ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne gify opisy też mega podobał mi się zwłaszcza przed ostatni *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne opisy, a gify sprawiają że chce mi się je czytać. Czcionka fajna, tło fajne ♥
    Bardzo, bardzo super <333
    www.littleworldnessy.blogspot.com - zapraszam na mojego blogaa, jak skomentujesz to się baaardzo ucieszę ♥ można z anonimka. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na bloga. Czasami lubię poczytać tego typu opisy. Może kiedyś ich użyję. Gdyby tylko wygląd zostałby zmieniony to byłoby lepiej. Ale i tak zaobserwuję :)

    Zapraszam do mnie:
    > faanta-siya.blogspot.com
    > dellron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym się jeszcze zapytać, co to za piosenka w tle? :)
    Jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  13. No, też jestem ciekawa, co to za piosenka. Proszę, podaj tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny blog. dodaje do obserwowanych i zapraszam na swojego bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe daje do myślenia
    http://sweetykawaiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny blog. Podobają mi się opisy i świetne dobranie gifów. Od dziś obserwuję :)
    Ponadto zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam i jeśli ci się spodoba to zachęcam do czytania i obserwowania :) http://jedna-osoba-tysiace-mysli.blogspot.com/
    Pozdrawiam, AW

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog, jak widziś doczxytałam już do tąd dlatego nie skomentowałam 1 wpisu ... zapisałam sobie link, i jeszcze tu wruce, ten blog to moje nadchnienie!
    http://ciemnepokolenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. podasz linki do muzyki ?

    OdpowiedzUsuń
  19. podasz linki do muzyki ?

    OdpowiedzUsuń