środa, 13 marca 2013

Nie kłam­stwa, lecz praw­da za­bija nadzieję.

 

  

Dep­resja - gdy pot­ra­fisz od­dychać, ale nie pot­ra­fisz żyć.

 



Boimy się kochać, po­nieważ strach przed od­rzu­ceniem naszej miłości, jest gor­szy niż strach przed sa­mym sobą.

 

 


Kochać kogoś, to jakby powiedzieć mu: nie umrzesz.




Cze­kanie spra­wia ból.Za­pom­nienie spra­wia ból.Lecz nie móc podjąć żad­nej de­cyz­ji jest naj­dot­kliw­szym cierpieniem.

 




Na­wet sa­mobójca ma w so­bie coś z op­ty­miz­mu.Wie­rzy prze­cież, że uda mu się zabić.


19 komentarzy:

  1. To wszystko to prawda.
    Pozdrawiam.
    Muzyka cudna.
    believe-in-yourself-poland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszy rzut oka bardzo smutny blog :/ Mam nadzieje , że nie myślisz o samobójstwie, jeśli tak to zgłoś się do kogoś po pomoc...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog. Życiowe teksty :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie: musicalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog!
    Ciekawe opisy i obrazki ;)
    Tylko za duzo czerni i pesymizmu, no ale pewnie taki jest cel tego bloga... ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    http://my-reflections-and-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Smutny blog, ale prawdziwy wszystko to co wypisujesz może być głupie czy chore,a le to prawda
    PS z kąt bierzesz te gify???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo widzę, że jesteś, ze śląska to witam bo ja też ;P

      Usuń
    2. A to różnie gdzie znajdę to biorę.

      Usuń
  6. Mega gify no i super opisy, juz jeden wykorzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre teksty, ale smutne...
    +obserwuje
    Zapraszam do mnie
    majlenowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne gify do świetnych tekstów. Co z tego że smutne? Świat nie składa się wyłącznie ze szczęścia, nie jest tylko czarny i biały, ma też inne odcienie :) Najepszy tekst - ostatni tekst, o samobójcach, według mnie. Muszę go zapamiętać. :) Dobry blog. Obserwuję.
    http://angels-and-demons-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku... Czuje że znalazłam osobę która po części czuje sie tak jak ja... - Klątwa

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te teksty i gify.
    Dep­resja - gdy pot­ra­fisz od­dychać, ale nie pot­ra­fisz żyć..
    Wow..
    http://duszewemgle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Poruszające, smutny ten blog ale w sumie o wielu ludzkich przypadkach.
    Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzruszające cytaty oby więcej taki z "przekazem" zapraszam do siebie na www.komnata-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe teksty... :) i cudowne utwory... jakie mają tytuły ?

    https://hitori-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać czujesz to co ja http://lovekrewniewodame.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń