wtorek, 27 sierpnia 2013

Praw­dzi­wa miłość nie może skończyć się szczęśli­wie, bo praw­dzi­wa miłość jest nieskończona.  





 Każdy za­bija kiedyś to, co kocha.





Z bra­kiem sen­su rodzi się brak pot­rze­by życia i wszys­tkiego co go dotyczy.  


Człowiek de­cydu­je się na sa­mobójstwo wte­dy, gdy ma pew­ność, że piekło będzie mniej bo­les­ne niż życie na ziemi. 



Dep­resja - kiedy dro­ga śmier­ci wy­daję się łat­wiej­sza od tej trud­niej­szej życia.  





W sa­mot­ności, nie jest naj­gor­szy brak miłości, przy­jaźni czy tez ak­ceptac­ji, ale świado­mość ich is­tnienia w okół nas. 



 http://ask.fm/Schizofrenniczka

17 komentarzy:

  1. Rzygam już tą miłością, ckliwością i depresją :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja rzygam marnymi blogami na których nie ma różnicy i pełno kosmetyków, sweet piosenek i ubrań. Gustujesz w takich? Szukaj takich. A o miłości jeden cytat ale tak to bardzo dużo ;_; Wolę mieć bloga w takim stylu niż żeby zlewał się z innymi. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bardzo mi się spodobały twoje posty :)
    aż zaobserwuję ;)
    zapraszam do mnie :) http://black97karla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W twoim blogu panuje taki magiczny nastrój, cholernie mi się on podoba. Będę wchodzić codziennie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : www.mademoisellemadeleine.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. generalnie to, jestem osobą pogodą i staram się zawsze znaleźć plus w dalej sytuacji, ale gify bardzo fajne :)
    dom-w-jacksonville.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. O mój boże, na takie smuty zajebisty blog, dodałam go do zakładek, bo z tego częściej korzystam c; prowadź go dalej, prooooszę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieprze całą tą miłość! Jest dopiero wtedy kiedy się drugiej osoby nie olewa -.- Post jak zwykle świetny. Uwielbiam tego bloga za to że jest w nim wszystko z życia wzięte. Jesteś realistką, to widać po tym co piszesz. Za to Cię lubię. Pozdrawiam Justyna B.
    http://tajemnicedylana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Co mam napisać. Czekałam czekałam aż coś dodasz,bo zawsze to co tu jest nadaje mi myśli.Ten blog jest taki magiczny te gify,cytaty i muzykaa a zwłaszcza pierwsza piosenka-właśnie jak ona się nazywa?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne cytaty :)
    Są takie inspirujące i te gify :*
    Świetny blog! :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne opisy, właśnie takie jakie lubię najbardziej, aż mdli mnie od tych pozytywnych opisów, podczas gdy wcale nie jestem szczęśliwa, tym bliżej do prawdziwości...
    Obserwuję :) Jeśli możesz informuj mnie o nowych postach, chętnie będę wpadać ;)
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą piosenkę *.*
    Nominuję twój blog do Liebster Award
    Szczegóły na moim blogu: http://black97karla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej . Uwielbiam Twój blog . Naprawdę widać, że się starasz i bardzo dobrze CI to wychodzi . Dodaję go do zakładek i trzymaj tak dalej . :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham tego bloga *.*
    Sorki za spam ale nominuję cię do tagu Top 5. Więcej info na moim blogu :)
    http://my-strangee-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń