piątek, 13 września 2013

Zaw­sze po­win­niśmy być przy­goto­wani na ewen­tual­ny koniec. Bo nie ma związków, których nie można przer­wać i ludzi, których nie da się rzucić.
 

 


Człowiek na­pot­kaw­szy przeszkodę, której nie może zniszczyć - zaczy­na niszczyć sa­mego siebie...
 
 


Sa­mobójstwo to przeg­ra­na wal­ka z bólem.  
 
 


Brak czułości świad­czy o obojętności.
 
    


To takie proste, zaćpać, spaść, stoczyć się, umrzeć. Nie ma nic prostszego w naturze ludzkiej.
 
 

Każdy chciałby przeżyć miłość, na jaką nie zasługuje.

11 komentarzy:

  1. Wspominałam już że kocham Twojego bloga? Naprawdę, jest rewelacyjny, te teksty i gify. Czekam na więcej.
    http://tajemnicedylana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze post bardzo fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh jak ja uwielbiam twojego bloga. I ten ostatni cytat...


    http://mylifesometimessucks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. FAJNY post i blog jednak mogłabyś zmienić jednak nagłówek:)

    amolsandamols.blogspot.com - obserwuję i skomentowałam więc liczę na to samo!

    OdpowiedzUsuń
  5. mądrze napisane :) blog unikatowy, inny, bardzo mi się podoba :)
    na pewno jeszcze nie raz zajrzę :) obserwuję+ zapraszam do siebie galaxydoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze napisane ale chyba jesteś normalna ? :o . Tobie sie to pózzniej nie śni w nocy ... Omg :o . ( Zreważuj sie też komentarzem i obserwacje na faszyyn.blogspot.com ) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma mi się mój blog śnić? Jestem normalna. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Wow!!! Ciesze się, że kliknęłam na tego bloga. Zaskoczyło mnie. Jest taki... taki życiowy.
    Oczywiście obserwuje i będę stałą czytelniczką
    http://rose-in-the-dark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog. Taki trochę smutny ale nic. Super gify i cytaty :)

    Liczę na rewanż :) (Obs i kom)
    gumi-guumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne cytaty i super gify ^.^ Tylko tło takie przytłaczające xd rozumiem, że blog jest smutny i wg ale to trochę odstrasza :P a tak to wszystko jest fajnie! :) http://kolorowozakreceni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny blog! Trochę smutny ale mi się podoba lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń